google Ads - Angels Advertising

Reklama
w Google Ads

Wyświetlaj reklamę osobom, które poszukują tego co oferujesz. Kampania reklamowa Google Ads (dawniej AdWords) to reklama zarówno w wyszukiwarce jak i szereg innych sposobów docierania do grupy docelowej.

Szybka wycena

lub rozmowa
tel.: 513 910 970

Cennik wysyłany na e-maila

Zobacz cennik kampanii Google Ads


Wiemy jak być lubianym i dobrym w tym co robimy

8 cech wygodnej i skutecznej kampanii


Szybki start

Z nami możesz uruchomisz reklamę w trybie ekspresowym (bez zbędnych formalności). Twoja reklama może się wyświetlać już na drugi dzień od nawiązania kontaktu.

Odpowiednie docieranie do klientów

Reklamy zarówno na telefonach komórkowych jak i komputerach stacjonarnych, w wyszukiwarce jak i sieci reklamowej Google Ads.

Reklamy graficzne i tekstowe

Zredagujemy reklamy tekstowe jak i/lub graficzne (elastyczne formaty Google), które będziemy dodatkowo zoptymalizować.

Targetowanie reklamy

Dopasujemy odpowiednio frazy w celu docierania do odpowiednich grup osób. Zadbamy o różne nagłówki i opisy, co zwiększy możliwość optymalizacji reklam.

Minimum formalności

Wystarczy 20 minut Twojego czasu byśmy mogli zebrać kluczowe informacje i uruchomić kampanię reklamową Google Ads.

Stały opiekun

Wszelkie potrzebne materiały/czynności wyjaśnia oraz obrazuje w sposób zrozumiały stały opiekun. Rozmawiasz zawsze z jedną osobą, która zna się na temacie.

Raport z każdego miesiąca

Wysyłamy raport z efektami kampanii, dane zaprezentowane w przejrzysty sposób w jednym dokumencie wysłanym na maila.

Doświadczeni specjaliści

Twoją kampanię poprowadzi zespół w którym pracują osoby z doświadczeniem w marketingu od 2012 roku.

Indywidualne podejście

Analizujemy potrzeby i ustalamy odpowiednie działania. Doradzamy w dziedzinach zarówno reklam jak i wizerunku.

Krótko o reklamach Google Ads (AdWords)

Reklama w Google Ads - co to jest i gdzie występuje


Reklamy Google Ads, dawniej Google AdWords – nazywane linkami sponsorowanymi – to komunikaty tekstowe, graficzne i wideo, wyświetlane w rozbudowanej sieci Google pojawiają się użytkownikom Internetu na urządzeniach typu komputer, tablet, telewizor, telefon. Najczęściej kojarzymy je z reklam zamieszczonych w wyszukiwarce Google jako pierwsze i ostatnie wyniki wyszukiwania oznaczone niewielkim napisem reklama. Kolejno zauważamy je dość często na stronach internetowych portali z wiadomościami (np. Onet), ogłoszeniowych (OLX), blogach, serwisie Youtube. Sieć partnerska jest bardzo duża – są to ponad 2 miliony witryn. Reklamy pojawiają się kiedy użytkownicy internetu szukają konkretnych usług lub produktów oferowanych przez Twoją firmę lub sklep. Ponadto Google Ads umożliwia odpowiednie określenie grupy docelowej, a także różne formy rozliczeń co wyróżnia tę formę reklamy. N aobecne czasy doceniana ze względu na trafne docieranie do potencjalnych klientów, można przyznać, że jeśli szukamy reklam z "rozliczeniem za pozyskanie klienta" to jest to jedna z najlepszych form reklamy.

Case Study kampanii naszych nowych klientów z 2021 r.

Efekty kampanii nowych klientów najlepiej obrazują możliwości


Najlepszym przykładem efektów z prowadzonych przez nas kampanii są wyniki jakie osiągają nasi klienci którzy niedawno rozpoczęli współpracę i już w pierwszych miesiącach osiągają efekty które pozwoliły im działać z nami dalej. Wśród klientów są firmy usługowe, sklepy internetowe, ale łączy ich jedno, chęć pozyskiwania nowych klientów i to jako cel łączy nas z Zleceniodawcami na dłużej. Jeśli chcesz poznać efekty z innych branży skontaktuj się z nami.

Sklep internetowy branża artystyczna

  • Budżet reklamowy: 1.000 zł
  • Wejść na stronę: 5.541 osób
  • Sprzedaż: 163 transakcje
  • Drugi miesiąc współpracy

Naszym celem była optymalizacja kampanii w celu zwiększenia ilości sprzedaży produktów przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów wydawanych na reklamę. Zwiększyliśmy o 108% sprzedaż produktów online w dwa miesiące.

Sklep internetowy branża artystyczna

  • Budżet reklamowy: 1.000 zł
  • Wejść na stronę: 5.541 osób
  • Sprzedaż: 163 transakcje
  • Drugi miesiąc współpracy

Naszym celem była optymalizacja kampanii w celu zwiększenia ilości sprzedaży produktów przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów wydawanych na reklamę. Zwiększyliśmy o 108% sprzedaż produktów online w dwa miesiące.

Sklep internetowy branża artystyczna

  • Budżet reklamowy: 1.000 zł
  • Wejść na stronę: 5.541 osób
  • Sprzedaż: 163 transakcje
  • Drugi miesiąc współpracy

Naszym celem była optymalizacja kampanii w celu zwiększenia ilości sprzedaży produktów przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów wydawanych na reklamę. Zwiększyliśmy o 108% sprzedaż produktów online w dwa miesiące.

Cennik reklama Google Ads - Angels Advertising

Zobacz cennik kampanii Google Ads

Wyślemy do Ciebie cennik prowadzenia kampanii


Opinie naszych klientów

Poznaj opinie w których jesteśmy doceniani za więcej niż myślisz


Skuteczność kampanii reklamowej to nie tylko skierowanie potencjalnych klientów na docelową stronę internetową przy pomocy reklam Google Ads (AdWords), to znacznie więcej. Przekonali się o tym nasi klienci, którzy poznali nasze podejście w zakresie działań takich jak Audyt User Experience (UX), Audyt SEO,

Rodzaje reklam Google Ads i usług towarzyszących

Dobierzemy dla Ciebie rozwiązania i połączymy w skuteczną kampanię


Oferta działań w zakresie reklam Google Ads daje duże możliwości i zarazem pozwala na dobieranie działań w celu osiągnięcia odpowiednich celów reklamowych. Bez względu na to czy działasz lokalnie jako restauracja, czy świadczysz usługi zdalnie na terenie całego kraju sprzedając usługi lub produkty online, możesz docierać trafnie do potencjalnych klientów i zaznajamiać ich ze swoją ofertą.

Google Ads w wynikach wyszukiwania (search)
Pierwszy i najstarszy rodzaj reklam w Google Ads, uznawany za najbardziej charakterystyczny dla tego systemu. Reklama w wynikach wyszukiwania polega na wyświetlaniu tzw. wyników sponsorowanych, które są specjalnie oznaczone – choć nadal różnica między nimi a naturalnymi wynikami może być mała, co widać zresztą na poniższym screenie. Znajdują się one zawsze na samej górze strony z wynikami. Przykład reklamy tekstowej i jej oznaczenia na stronie z wynikami Jest to też najbardziej uniwersalny rodzaj reklam – nada się praktycznie dla każdego rodzaju działalności i branży. Jest bardzo prosta: składa się z nagłówka, linka do strony i kilku linijek opisu, zatem jej siła i skuteczność opiera się na dobrym komunikacie.
Reklama YouTube
Content
Google Remarketing
Content
Audyt User Experience (UX)
Content
Projektowanie stron internetowych
Content
Copywriting i webwriting
Content
Sieć Reklamowa Google Display Network (GDN)
Content
Reklama Gmail
Content
Google zakupy (reklamy produktowe)
Content
Reklama lokalna
Content
Pozycjonowanie stron (SEO)
Content
Facebook Ads i Instagram Ads
Content

Skontaktuj się z nami

Zostaw numer jeśli chcesz abyśmy zadzwonili lub zadzwoń do nas.


lub zadzwoń +48 513 910 970

Reklama w sieci wyszukiwania Google Ads

Reklama w momencie kiedy użytkownicy szukają produktów lub usług podobnych do Twoich


Jeśli najszybszą drogą do pozyskania klienta jest docieranie do klienta który szuka usługi lub produktu podobnego do Twojego to rozwiązanie w postaci reklamy wyświetlanej w wyszukiwarce jest odpowiednim, a zarazem skutecznym rozwiązaniem. Reklama pojawi się jeśli użytwkonik wpiszę słowo związane z Twoją ofertą. Tym samym docierają do Ciebie potencjalni klienci. Odpowiednia analiza pozyskanych wejść i optymalizacja w celu pozyskiwania klientów którzy wykonali odpowiednie zadanie (ustawiony w reklamie cel) pozwala oszczędnie pozyskiwać odpowiednich klientów.

Korzyści dla reklamodawcy:

  • Krótki czas wdrożenia kampanii. Czas rozpoczęcia wyświetlania reklam nawet w ciągu 2 dni.
  • Możliwość pozyskiwania większej lub mniejszej ilości klientów (zależnie od potrzeb i branży).
  • Minimum zaangażowania Zleceniodawcy w proces pozyskiwania klientów.
  • Możliwość płynnego pozyskiwania klientów w przypadku długotrwałych kampanii.

Przykłady zastosowań:

Posiadasz restaurację w lokalu i chcesz docierać do klientów w Twoim mieście. Dzięki targetowaniu użytkowników reklama może wyświetlać się osobom które znajdują się w określonej przez Ciebie lokalizacji (np. w promieniu 30 km od Twojego lokalu). Reklamy tekstowe kierują do strony internetowej ale mogą zawierać telefon kontaktowy który pozwoli szybciej dokonać rezerwacji oraz w przypadku zamówień z dowozem znacząco ułatwi klientowi dokonanie zamówienia.

B. industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software.

C. industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software.


Istotne wiadomości:

R industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Remarketing Google Ads

Reklama wyświetlana osobom które odwiedziły Twoją stronę (śledząca)


Dzięki zamieszczonemu kodu na stronie i odpowiednim ustawieniom zbierane są informacje o użytkownikach strony internetowej/sklepu internetowego. Te dane są gromadzone, a dzięki określeniu odpowiednich reguł/ustawień można odpowiednio ustawić czas i częstotliwość wyświetlania reklam osobom które odwiedziły witrynę. Po utworzeniu list remarketingowych możesz wyświetlać reklamy użytkownikom, którzy znajdują się na tych listach.

Korzyści dla reklamodawcy:

  • Jeśli klient potrzebuje więcej czasu na zastanowienie nad Twoją ofertą to dzięki tej formie reklamy klient widzi Twoje reklamy w wielu miejscach i znacznie częściej.
  • Budujesz wizerunek firmy, dzięki reklamom elastycznym masz możliwość prezentowania logo jak i grafik związanych z Twoją ofertą.
  • Możesz zachęcić klientów do ponownej decyzji zakupowej (reklamy mogą wyświetlać się przez wiele miesięcy, a klient może potrzebować ponownie produktu/usługi).
  • Dzięki remarketingowi dynamicznemu (oferta dla sklepów) możesz prezentować w reklamach produkty które oglądał klient.

Przykłady zastosowań:

A. Prowadzisz sklep internetowy z meblami. Na Twoją stronę produktu dociera klient zainteresowany zakupem sofy, jednak zanim się zdecyduje chce dokonać pomiaru wnętrza, by upewnić się czy sofa zmieści się w mieszkaniu oraz musi podjąć decyzję co do koloru materiału. Ponadto całości zakupu klient chce dokonać po odświeżeniu mieszkania. Decyzja może trwać kilka tygodni i dzięki reklamom remarketing dynamiczny możesz wyświetlać klientowi reklamy z konkretnym produktem w celu przypominania, a nawet budowania świadomości co do marki sklepu (prezentowanie logo).

B. Oferujesz usługi księgowe lokalnie. Na stronę Twojej firmy dociera klient i zanim zdecyduje się na kontakt chce osobiście odwiedzić Twoją firmę i poznać ofertę. Dzięki wyświetlaniu reklam remarketingowych możesz przypominać mu o lokalizacji podając ją w treści reklam które będą wyświetlać się odwiedzającym twoją stronę ale również wyświetlać reklamy klientom jeśli znajdują się w pobliżu. Dodatkowo wyświetlanie logo lub reklam wideo na Youtube pozwoli dodatkowo zbudować rozpoznawalny wizerunek i zachęcić do skorzystania z Twoich usług.

C. W swojej ofercie posiadasz usługi niszowe lub bardzo konkurencyjne. Oferujesz montaż, naprawę, przewozy, usługi specjalistyczne itp. Pamiętajmy, że pierwszy kontakt z Twoją ofertą mógł być na tyle krótki i pobieżny, że do zbudowania decyzji kontaktu jest konieczne lepsze zapoznanie się z ofertą. Częstotliwość wyświetlania reklam pozwoli potencjalnemu klientowi powrócić do Twojej strony i zapoznać się lepiej z ofertą w momencie który będzie dla niego bardziej wygodny. Klient porównuje oferty i jednym z istotnych czynników decyzyjnych jest lepsza znajomość oferty.

Istotne wiadomości:

Reklamy remarketingowe rozpoczynają działanie (wyświetlanie reklam) od momentu zgromadzenia na listach określonej przez Google minimalnej ilości użytkowników. Efekty działania reklam remarketingowych widoczne są dla stron z małą ilością odwiedzin (nowe sklepy/nieduże firmy usługowe) dopiero po kilku tygodniach. Im więcej osób zbierze się na listach tym lepszy zwrot z inwestycji daje kampania reklamowa Google Ads (AdWords). Dla tej formy promocji biorąc pod uwagę najlepze wyniki istotne jest prowadzenie nieprzerwanych i długofalowych kampanii (minimum 3 miesięcy).

Kampania Google Ads krok po kroku

Czy chcesz by już za 3 dni Twoją stronę zaczęli odwiedzać nowi klienci?


Uruchomienie kampanii w tym ustawienie wszystkich istotnych elementów zajmuje nam średnio 3 dni robocze co pozwala klientom na pozyskiwania wejść na stronę już po trzech dniach. Wielce prawdopodobne jest to, że w przypadku niektórych branży już w pierwszych dniach działania kampanii w tym wyświetlania reklamy Google będą pojawiać się zgłoszenia (telefony, zapytania mailowe, uzupełnione formularze). Duże znaczenie ma tu również wygląd jak i jakość budowy strony pod względem pozyskiwania kontaktów, tym samym już od pierwszego kontaktu z ekspertem możesz liczyć na fachowe doradztwo w zakresie UX strony i wskazówkami konkretnie opisanymi (tłumaczymy, aż temat zostanie zrozumiany).

Trzy kroki by rozpocząć:

1. Skontaktuj się z nami w celu otrzymania dokładnej oferty. Wytłumaczymy również na tym etapie wszystkie niejasne zagadnienia i omówimy Twoją stronę internetową.

2. Ustal budżet reklamowy (masz dowolność i możesz go również zmienić w kolejny miesiącu) i odpowiedz nam na kilka pytań z zakresu Twojej firmy (chcemy Cię poznać).

3. Ostatni etap to podłączenie narzędzi do analizy wyników (Twoja strona > narzędzie do analizy > kampania). Pozwoli to Tobie na stały dostęp do efektów prowadzonej kampanii.

Skontaktuj się z nami

Zostaw numer jeśli chcesz abyśmy zadzwonili lub zadzwoń do nas.


lub zadzwoń +48 513 910 970

Poznaj odpowiedzi na

Najczęstsze pytania i odpowiedzi


Czy mogę przetestować reklamę bez umowy?
Tak, możesz zamówić uruchomienie kampanii na czas miesiąca bądź kilku i ocenić efekty bez podpisywania umowy. Kampania zostanie w pełni uruchomiona już po kilku dniach i będziesz mógł ocenić współpracę na bieżąco (wgląd do aktualnych statystyk Google Analytics) oraz efekty opisane w raporcie po zakończeniu kalendarzowego miesiąca. Dla testów można ustalić niski budżet reklamowy.
Ile czasu potrzeba by uzyskać pierwsze efekty z reklamy?
Dla tej formy reklamy wyniki są widoczne dość szybko, w praktyce pierwsze wyświetlenia reklam i ich kliknięcie (przejście na stronę) już typowo przez potencjalnego klienta obserwujemy już w pierwszych dniach od uruchomienia reklamy. Mimo to przyjmuje się, że pierwszy miesiąc działania reklamy należy traktować jako rozruchowy, w którym analizuje się skuteczność reklam, weryfikuje różne komunikaty. To też czas w którym narzędzia Google „uczą się” na temat danej kampanii, dzięki czemu dostajemy podpowiedzi. By nie podejmować decyzji pochopnie zalecane jest by reklamę zoptymalizować i doszlifować dopiero po pierwszym miesiącu, aby w kolejnych miesiącach przynosiła zauważalny efekt i tym samym dążyła do przynoszenia konkretnego zysku.
Mam sklep, czy reklama pomoże mi w sprzedaży?
Tak, reklamy Google Ads (AdWords) są wybierane przez sklepy internetowe do promocji swoich produktów i z powodzeniem odpowiednio wykonanie witryny generują sprzedaż przy pomocy tej formy reklamy. Zapytaj eksperta o darmowy audyt sklepu w celu poprawy konwersji tel.: 513 910 970
Robiłem reklamy i mi nie wyszło, czy Wasza będzie skuteczna?
Takie pytanie słyszymy coraz częściej, ze względu na fakt, że właściciele działalności po obejrzeniu kursów w sieci próbują wieczorami własnych możliwości w wdrażaniu zaawansowanych reklam i ustawień kampanii. Z punktu widzenia osób z kilkuletnim doświadczeniem (pierwsze kampanie w 2008 roku) przypominamy, że "trening czyni mistrza", a do tego doświadczenie w kampaniach dla wielu branży i wielu klientów ma największe znaczenie.
Ile kosztuje reklama w Google?
W zakres kosztów wchodzi budżet przeznaczony na wyświetlanie reklam (zasilenie konta reklamowego) i może to być to nawet nieduża kwota 500 zł netto miesięcznie (choć to raczej dolna granica, nawet dla małych firm). Do tego doliczany jest koszt obsługi kampanii (wynagrodzenie za redagowanie reklam, przygotowanie grafik, optymalizację, ustawienie listy marketingowej i konfigurację pozostałych narzędzi) i zależny on jest od przeznaczonego budżetu na reklamę. Należy mieć na uwadze, że niewielki budżet reklamowy może nie zaowocować odpowiednią ilością klientów przez co wiele osób mogło źle ocenić możliwości reklam Google Ads.
Zajmuje się usługami, czy ta reklama jest dla mnie odpowiednia?
Tak, większość usług z powodzeniem korzysta z tej formy reklamy i na podstawie tych reklam opiera się funkcjonowanie ich działalności. Wyszukiwarka jest jedną z najczęściej wybieranych form do wyszukania firm oferujących usługi. Jeśli chcesz poznać opinie eksperta Google Ads skontaktuj się z nami tel.: 513 910 970
Co jeśli mam sezonowe usługi?
Kampanię realizowaną przez nas możesz w dowolnym momencie zawiesić. Choć nie zalecamy zbyt długich przerw i zawieszania po pierwszym miesiącu od startu (brak odpowiedniej historii dla efektów) to mamy świadomość, że część naszych klientów ma sezonowe usługi i dajemy im możliwość dowolności w tym temacie.

Rodzaje platform sprzedażowych i CMSów

Obsługujemy różne witryny i wiemy jak poprawić konwersję


Nie musisz się obawiać, że posiadając stronę wykonaną w starej technologii lub sklep niedopracowany do oczekiwań klientów kampania nie przyniesie dobrych efektów. Zadbamy o to byś miał konkretne wskazówki (Audyt User Experience) co warto wdrożyć lub poprawić w celu poprawy zarówno wyglądu jak i lepszej konwersji. Jeśli strona jest dość dawno wykonana możesz również skorzystać z naszego wsparcia w zakresie budowy nowej strony internetowej już z nastawieniem pod przygotowanie do kampanii reklamowych Google Ads oraz innych (np. Facebook Ads). Zobacz więcej na podstronie oferta projektowania stron internetowych


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam iaculis iaculis ultrices. Ut ac interdum ligula, eget dapibus nunc. Sed mollis sollicitudin molestie. Donec ac quam erat. Vestibulum facilisis justo justo, blandit gravida urna consectetur a. Donec gravida sem eu metus lobortis, non facilisis tortor semper.

Partnerzy, współpraca, certyfikaty i narzędzia