Reklama
w Google Ads
Wyświetlaj reklamę osobom, które poszukują tego co oferujesz. Kampania reklamowa Google Ads (dawniej AdWords) to reklama zarówno w wyszukiwarce jak i szereg innych sposobów docierania do grupy docelowej.
doświadczenia w prowadzeniu kampanii reklamowych
by zacząć i pozyskiwać nowych klientów
pozytywnych opinii na temat współpracy marketingowej
Zobacz opinie i sukcesy naszych klientówZobacz
Pomogę Ci skalować Twój biznes
Wspólnie omówimy Twoje dotychczasowe działania marketingowe i cele na przyszłość. Na podstawie rozmowy wybierzemy rozwiązania, które pozwolą Ci osiągnąć najlepsze efekty.
- Omówienie założeń Twojej kampanii
- Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych
- Optymalizacja działań reklamowych
- Przygotowanie kreacji graficznych
- Konsulting i doradztwo marketingowe
Zadbam o efektywność Twojej kampanii
Przeanalizuję aktywność Twojej firmy w internecie, szukając mocnych stron i elementów do poprawy. Podczas współpracy pomogę Ci skuteczniej docierać do potencjalnych klientów.
- Analityka internetowa
- Audyt UX stron internetowych
- Tworzenie treści
- Optymalizacja kampanii
- Wsparcie techniczne
Zobacz sukcesy naszych klientów
Branża
sklep internetowy, kosmetyczna
Czas
2022 kwiecień - 2022 maj
Opis działań
Dla nowego sklepu internetowego oferującego kosmetyki do pielęgnacji marek premium, podjęliśmy się sprzedażowej kampanii w Google Ads. Kampania już w pierwszym miesiącu była największym źródłem przychodu sklepu (77% przychodów). W drugim miesiącu działania przychód wygenerowany przez kampanię wzrósł o 111%, przy utrzymaniu takiego samego budżetu reklamowego.
Efekty
Branża
prawna, kampania lead generation
Czas
od lipca 2021 do października 2021
Opis działań
Dla kancelarii prawnej pozyskujemy kontakty osób zainteresowanych usługami. W ciągu 4 miesięcy zeskalowaliśmy ilość pozyskiwanych leadów 4-krotnie. Cały czas utrzymujemy zakładany CPL, czyli maksymalny koszt leada, zachowując wysoką jakość pozyskiwanych kontaktów.
Efekty
Branża
sklep internetowy, artykuły kolekcjonerskie i inwestycyjne
Czas
2022 marzec - 2022 czerwiec
Opis działań
Po lutym 2022 rynek metali szlachetnych stał się bardzo niestabilny, wystąpiły problemy z dostępnością towarów. Naszym zadaniem było generowanie sprzedaży na aktualnie dostępnych produktach, w zależności od popytu i podaży.
Efekty
Branża
sklep internetowy, branża meblarska/wnętrzarska
Czas
2022 czerwiec
Opis działań
Producent posiada dobry, dopracowany produkt, ale wcześniejsze działania w Google Ads były prowadzone w sposób nieskuteczny. Praktycznie dd razu po przejęciu przez nas kampanii Google Ads, sprzedaż wzrosła.
Efekty
Zobacz cennik
kampanii Google Ads
Skorzystaj z darmowej konsultacji
w zakresie marketingu
Ponad 2.580 osób skorzystało już z konsultacji aby lepiej określić swoje działania marketingowe
Wybierz pakiet dla siebie
Zobacz cennik
kampanii Google Ads
Zaufali nam
Opinie klientów i ich sukcesy
Profesjonalizm i najwyższa jakość to cechy wyróżniające Angels Advertising a przy tym niewyczerpana kopalnia świetnych pomysłów daje efekt doskonały. Współpraca z firmą przebiega na wysokim poziomie a usługi realizowane są bardzo rzetelnie i terminowo z zachowaniem dbałości o szczegóły, przyczyniając się tym samym do osiągniecia przez nas zakładanych celów marketingowych.
Anna Dmochowska
Farmtrac Tractors Europe Sp. z o.o.
Firma cechuje się wysokim profesjonalizmem i zaangażowaniem w wykonywane projekty. Kreatywność i indywidualne podejście dopasowane do potrzeb klienta sprawiają, że współpraca przebiega na najwyższym poziomie. Angels Advertising jest twórcą logo mojej restauracji, a także szaty graficznej ulotek oraz innych materiałów reklamowych, które są „strzałem w dziesiątkę”.
Rafał Szwed
Restauracja JIRO
Mieliśmy przyjemność skorzystać z usług Angels Advertising, której zleciliśmy stworzenie materiałów promocyjnych. Pracownicy firmy wykazali się profesjonalizmem, terminową realizacją ustalonych zadań, a także kreatywnością. Nasze zamówienie zostało wykonane fachowo i szybko, dlatego polecamy Angels Advertising jako solidnego partnera przy realizacji projektów różnego rodzaju.
Miłka Wasiak
IRKL Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego
Zachwyca nas osobiste zaangażowanie właściciela firmy w realizację każdego zlecenia, wspaniała intuicja grafików, która przekłada się na wysoki poziom projektów graficznych. Bardzo cenne jest doradztwo Pana Sebastiana w zakresie innowacyjnych form reklam oraz inspirujące rozmowy o marketingu i reklamie. Z całym przekonaniem polecamy współpracę z Angels Advertising.
Sylwia Kulik
Salony Optyczne OKULIK
Profesjonaliści w każdym calu. Polecamy każdemu komu zależy na szybkiej i bardzo miłej obsłudze. Warto dodać, że wszystko co napisane powyżej dostaliśmy całkowicie za darmo, dzięki współpracy pomiędzy Właścicielem Agencji, a Fundacją którą reprezentuję. Jestem przekonana, że każdy klient będzie bardzo zadowolony z Państwa usług tak jak i my jesteśmy :)
Angelika Machura
Fundacja Ogniwo
Firma Wika działa od 26 lat i zawsze miała potrzeby projektowania nowych materiałów reklamowych. Dziś Angels Advertising projektuje i realizuje zamówienia. Mam od nich nową szatę graficzną katalogów, oznakowania sklepu w Olsztynie i Warszawie, oklejony samochód firmowy, ulotki, wizytówki. Z pewnością poleciłbym współpracę z firmą Angels Advertising.
Wojciech Przemieniecki
Wika
Pragnę poinformować, że firma Angels Advertising wykonała dla Business Advisors projekty zgodnie z ustaleniami. Współpraca przebiegała sprawnie i z pełnym wsparciem w zakresie podpowiedzi, pomysłów oraz dostępności praktycznie o każdej porze. Firma wykazała się elastycznością, dopasowując się do naszych potrzeb. Serdecznie polecamy współpracę.
Marta Mroz-Sipiora
Business Advisors
Całokształt przebiegu dotychczasowej współpracy pozwala nam postrzegać firmę Angels Advertising jako partnera, który aktywnie poznaje potrzeby naszej firmy oraz rzetelnie spełnia nasze oczekiwania. Świetne zaplecze techniczne oraz merytoryczne. Zauważalne doświadczenie i wiedza w prowadzeniu kampanii. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy.
Paweł Kot
P.K.Project
Google Partner i wiodące narzędzia
Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google, dzięki czemu możesz mieć pewność, że Twoja kampanią zajmą się specjaliści z odpowiednimi kwalifikacjami, potrafiący mądrze zarządzać budżetem. Szybki dostęp do informacji dotyczących zmian i aktualizacji usług Google daje nam przewagę na tle innych firm.
Czy chcesz by już za 5 dni Twoją stronę zaczęli odwiedzać nowi klienci?
Uruchomienie kampanii w tym ustawienie wszystkich istotnych elementów zajmuje nam średnio 5 dni robocze co pozwala klientom na pozyskiwania wejść na stronę już po trzech dniach. Wielce prawdopodobne jest to, że w przypadku niektórych branży już w pierwszych dniach działania kampanii w tym wyświetlania reklamy Google będą pojawiać się zgłoszenia (telefony, zapytania mailowe, uzupełnione formularze). Duże znaczenie ma tu również wygląd jak i jakość budowy strony pod względem pozyskiwania kontaktów, tym samym już od pierwszego kontaktu z ekspertem możesz liczyć na fachowe doradztwo w zakresie UX strony i wskazówkami konkretnie opisanymi (tłumaczymy, aż temat zostanie zrozumiany).
Trzy kroki by rozpocząć:
Skontaktuj się z nami w celu otrzymania dokładnej oferty. Wytłumaczymy również na tym etapie wszystkie niejasne zagadnienia i omówimy Twoją stronę internetową.
Ustal budżet reklamowy (masz dowolność i możesz go również zmienić w kolejny miesiącu) i odpowiedz nam na kilka pytań z zakresu Twojej firmy (chcemy Cię poznać).
Ostatni etap to podłączenie narzędzi do analizy wyników (Twoja strona > narzędzie do analizy > kampania). Pozwoli to Tobie na stały dostęp do efektów prowadzonej kampanii.
Zamów cennik wraz
z indywidualną ofertą
- Omówimy projekt zrozumiałym językiem, doradzając i szacując najlepszą cenę
- Przedstawiamy przykłady podobnych realizacji do Twojej branży/oczekiwań
Dokładny cennik oraz indywidualna wycena - zazwyczaj jeszcze tego samego dnia
Efekty kampanii nowych klientów
najlepiej obrazują możliwości
Najlepszym przykładem efektów z prowadzonych przez nas kampanii są wyniki jakie osiągają nasi klienci którzy niedawno rozpoczęli współpracę i już w pierwszych miesiącach osiągają efekty które pozwoliły im działać z nami dalej. Wśród klientów są firmy usługowe, sklepy internetowe, ale łączy ich jedno, chęć pozyskiwania nowych klientów i to jako cel łączy nas z Zleceniodawcami na dłużej. Jeśli chcesz poznać efekty z innych branży skontaktuj się z nami.
Budżet reklamowy: 1.000 zł
Sprzedaż: 163 transakcje
Wejść na stronę: 5.541 osób
Drugi miesiąc współpracy
Naszym celem była optymalizacja kampanii w celu zwiększenia ilości sprzedaży produktów przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów wydawanych na reklamę. Zwiększyliśmy o 108% sprzedaż produktów online w dwa miesiące.
Budżet reklamowy: 1.000 zł
Sprzedaż: 664 osób
Telefony bezpośrednio z reklamy: 49
Pierwszy miesiąc współpracy
Naszym celem jest zwiększenie ilości zapytań o usługi jak i wejść na stronę internetową. Pozyskaliśmy 49 telefony bezpośrednio z reklam (bez wejścia na stronę) oraz dodatkowo 664 wejść na stronę internetową.
Budżet reklamowy: 800 zł
Wejść na stronę: 559 osób
CPC (średni koszt klknięcia): 1,44 zł
Drugi miesiąc współpracy
Naszym celem jest zwiększenie ilości wejść na stronę internetową przy zmniejszeniu obszaru funkcjonowania firmy. Pozyskaliśmy 559 wejść dodatkowo obniżając z 1,70 zł do 1,44 zł koszt wejścia (miesiąc do miesiąca).
Budżet reklamowy: 1.000 zł
Wejść na stronę: 546 osób
CPC (średni koszt klknięcia): 1,85 zł
Pierwszy miesiąc współpracy
Naszym celem jest zwiększenie ilości wejść na stronę internetową przy zachowaniu targetowania w okolicy funkcjonowania firmy. Pozyskaliśmy 546 wejść z kampanii reklamowej w pierwszym miesiącu kampanii.
Najczęściej zadawane pytania
Koszt kampanii Google Ads składa się z dwóch elementów - pierwszy to budżet reklamowy, który przekazujemy do Google na poczet wyświetlania reklam, a drugi to nasze wynagrodzenie, czyli opłata za przygotowanie, prowadzenie i optymalizację kampanii. Doświadczenie nauczyło nas, że przy szerokim zakresie prac należy zawsze zaoferować niską cenę obsługi, możliwość operowania małymi budżetami na starcie oraz brak ukrytych dodatkowych opłat. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, pobierz cennik, napisz lub zadzwoń.
Możesz reklamować się bez własnej strony internetowej - możemy kierować ruch na przykład na stronę firmową na Facebooku lub stronę z ofertą na OLX. Nie jest to jednak skuteczne i polecane przez nas rozwiązanie. Jeśli nie masz swojej strony internetowej lub jest ona przestarzała, możemy stworzyć dla Ciebie nową, z której będziesz mógł korzystać w cenie prowadzenia kampanii. Przykład takiej strony znajdziesz na: https://beauty.smartandfast.pl/.
Prawdopodobnie nie zawsze zobaczysz swoją reklamę wpisując w wyszukiwarkę słowa kluczowe, jednak nie musisz się martwić. O działaniu reklamy świadczy zwiększony ruch na stronie (do sprawdzenia w Google Analytics), zwiększone zainteresowanie klientów, większa ilości kontaktów mailowych, telefonicznych lub wizyt.
Tak. Po zakończeniu miesiąca, w którym Twoje reklamy były aktywne, otrzymasz niezależny raport z kampanii Google Ads bezpośrednio z Google Data Studio, dzięki czemu zobaczysz efekty zleconych nam działań.
Tak, jesteśmy elastyczni pod kątem zmian budżetu. Wystarczy, że powiadomisz nas o tym mailowo na tydzień przed końcem miesiąca kalendarzowego.
Nie, chociaż oba działania mają podobny cel: być jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie to długotrwały proces, który w pierwszych miesiącach może nie przynieść wymiernych efektów. W przypadku Google Ads możemy wyświetlać się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania i docierać do klientów już w dniu uruchomienia reklamy.
Reklama w Google Ads - co to jest i gdzie występuje
Reklamy Google Ads, dawniej Google AdWords – nazywane linkami sponsorowanymi – to komunikaty tekstowe, graficzne i wideo, wyświetlane w rozbudowanej sieci Google pojawiają się użytkownikom Internetu na urządzeniach typu komputer, tablet, telewizor, telefon.
Najczęściej kojarzymy je z reklam zamieszczonych w wyszukiwarce Google jako pierwsze i ostatnie wyniki wyszukiwania oznaczone niewielkim napisem reklama. Kolejno zauważamy je dość często na stronach internetowych portali z wiadomościami (np. Onet), ogłoszeniowych (OLX), blogach, serwisie Youtube. Sieć partnerska jest bardzo duża – są to ponad 2 miliony witryn.
Reklamy pojawiają się kiedy użytkownicy internetu szukają konkretnych usług lub produktów oferowanych przez Twoją firmę lub sklep. Ponadto Google Ads umożliwia odpowiednie określenie grupy docelowej, a także różne formy rozliczeń co wyróżnia tę formę reklamy. N aobecne czasy doceniana ze względu na trafne docieranie do potencjalnych klientów, można przyznać, że jeśli szukamy reklam z „rozliczeniem za pozyskanie klienta” to jest to jedna z najlepszych form reklamy.
Zobacz czym jeszcze się zajmujemy
Wiemy, co wpływa na Twój biznesowy sukces. Niezależnie od tego, czy interesuje Cię projekt logo, strona internetowa czy kampania reklamowa w sieci - doświadczenie zebrane w różnych branżach pozwala nam tworzyć projekty, które skutecznie zrealizują Twoje cele.
Dobierzemy dla Ciebie rozwiązania i połączymy w skuteczną kampanię
Oferta działań w zakresie reklam Google Ads daje duże możliwości i zarazem pozwala na dobieranie działań w celu osiągnięcia odpowiednich celów reklamowych. Bez względu na to czy działasz lokalnie jako restauracja, czy świadczysz usługi zdalnie na terenie całego kraju sprzedając usługi lub produkty online, możesz docierać trafnie do potencjalnych klientów i zaznajamiać ich ze swoją ofertą.
Reklama w momencie kiedy użytkownicy szukają produktów lub usług podobnych do Twoich
Jeśli najszybszą drogą do pozyskania klienta jest docieranie do klienta który szuka usługi lub produktu podobnego do Twojego to rozwiązanie w postaci reklamy wyświetlanej w wyszukiwarce jest odpowiednim, a zarazem skutecznym rozwiązaniem. Reklama pojawi się jeśli użytwkonik wpiszę słowo związane z Twoją ofertą. Tym samym docierają do Ciebie potencjalni klienci. Odpowiednia analiza pozyskanych wejść i optymalizacja w celu pozyskiwania klientów którzy wykonali odpowiednie zadanie (ustawiony w reklamie cel) pozwala oszczędnie pozyskiwać odpowiednich klientów.
Korzyści dla reklamodawcy:
- Krótki czas wdrożenia kampanii. Czas rozpoczęcia wyświetlania reklam nawet w ciągu 2 dni.
- Możliwość pozyskiwania większej lub mniejszej ilości klientów (zależnie od potrzeb i branży).
- Minimum zaangażowania Zleceniodawcy w proces pozyskiwania klientów.
- Możliwość płynnego pozyskiwania klientów w przypadku długotrwałych kampanii.
Przykłady zastosowań:
Posiadasz restaurację w lokalu i chcesz docierać do klientów w Twoim mieście. Dzięki targetowaniu użytkowników reklama może wyświetlać się osobom które znajdują się w określonej przez Ciebie lokalizacji (np. w promieniu 30 km od Twojego lokalu). Reklamy tekstowe kierują do strony internetowej ale mogą zawierać telefon kontaktowy który pozwoli szybciej dokonać rezerwacji oraz w przypadku zamówień z dowozem znacząco ułatwi klientowi dokonanie zamówienia.
Reklama wyświetlana osobom które odwiedziły Twoją stronę (śledząca)
Dzięki zamieszczonemu kodu na stronie i odpowiednim ustawieniom zbierane są informacje o użytkownikach strony internetowej/sklepu internetowego. Te dane są gromadzone, a dzięki określeniu odpowiednich reguł/ustawień można odpowiednio ustawić czas i częstotliwość wyświetlania reklam osobom które odwiedziły witrynę. Po utworzeniu list remarketingowych możesz wyświetlać reklamy użytkownikom, którzy znajdują się na tych listach.
Korzyści dla reklamodawcy:
- Jeśli klient potrzebuje więcej czasu na zastanowienie nad Twoją ofertą to dzięki tej formie reklamy klient widzi Twoje reklamy w wielu miejscach i znacznie częściej.
- Budujesz wizerunek firmy, dzięki reklamom elastycznym masz możliwość prezentowania logo jak i grafik związanych z Twoją ofertą.
- Możesz zachęcić klientów do ponownej decyzji zakupowej (reklamy mogą wyświetlać się przez wiele miesięcy, a klient może potrzebować ponownie produktu/usługi).
- Dzięki remarketingowi dynamicznemu (oferta dla sklepów) możesz prezentować w reklamach produkty które oglądał klient.
Przykłady zastosowań:
A. Prowadzisz sklep internetowy z meblami. Na Twoją stronę produktu dociera klient zainteresowany zakupem sofy, jednak zanim się zdecyduje chce dokonać pomiaru wnętrza, by upewnić się czy sofa zmieści się w mieszkaniu oraz musi podjąć decyzję co do koloru materiału. Ponadto całości zakupu klient chce dokonać po odświeżeniu mieszkania. Decyzja może trwać kilka tygodni i dzięki reklamom remarketing dynamiczny możesz wyświetlać klientowi reklamy z konkretnym produktem w celu przypominania, a nawet budowania świadomości co do marki sklepu (prezentowanie logo).
B. Oferujesz usługi księgowe lokalnie. Na stronę Twojej firmy dociera klient i zanim zdecyduje się na kontakt chce osobiście odwiedzić Twoją firmę i poznać ofertę. Dzięki wyświetlaniu reklam remarketingowych możesz przypominać mu o lokalizacji podając ją w treści reklam które będą wyświetlać się odwiedzającym twoją stronę ale również wyświetlać reklamy klientom jeśli znajdują się w pobliżu. Dodatkowo wyświetlanie logo lub reklam wideo na Youtube pozwoli dodatkowo zbudować rozpoznawalny wizerunek i zachęcić do skorzystania z Twoich usług.
C. W swojej ofercie posiadasz usługi niszowe lub bardzo konkurencyjne. Oferujesz montaż, naprawę, przewozy, usługi specjalistyczne itp. Pamiętajmy, że pierwszy kontakt z Twoją ofertą mógł być na tyle krótki i pobieżny, że do zbudowania decyzji kontaktu jest konieczne lepsze zapoznanie się z ofertą. Częstotliwość wyświetlania reklam pozwoli potencjalnemu klientowi powrócić do Twojej strony i zapoznać się lepiej z ofertą w momencie który będzie dla niego bardziej wygodny. Klient porównuje oferty i jednym z istotnych czynników decyzyjnych jest lepsza znajomość oferty.
Zobacz cennik
kampanii Google Ads
Obsługujemy różne witryny
i wiemy jak poprawić konwersję
Nie musisz się obawiać, że posiadając stronę wykonaną w starej technologii lub sklep niedopracowany do oczekiwań klientów kampania nie przyniesie dobrych efektów. Zadbamy o to byś miał konkretne wskazówki (Audyt User Experience) co warto wdrożyć lub poprawić w celu poprawy zarówno wyglądu jak i lepszej konwersji. Jeśli strona jest dość dawno wykonana możesz również skorzystać z naszego wsparcia w zakresie budowy nowej strony internetowej już z nastawieniem pod przygotowanie do kampanii reklamowych Google Ads oraz innych (np. Facebook Ads). Zobacz więcej na podstronie oferta projektowania stron internetowych