Nazwa firmy (naiming) jest bardzo ważnym elementem działalności gospodarczej. Ma wpływ na rozpoznawalność, świadomość, zapamiętywalność marki. Nie ma jednej reguły na wymyślenie skutecznego naimingu, jednak są pewne wskazówki i rady, które w tym mogą pomóc. Poniżej kilka najważniejszych:
Pamiętaj jednak, że praktycznie każda nazwa może być dobrą i skuteczną, jeśli jest poparta dobrym produktem lub usługą. Np. nazwa Ritz-Carlton nic nie znaczy, ale piękne hotele, wysokie standardy oraz dobra obsługa klienta sprawiły, że to słowo kojarzy się wielu ludziom ze wspaniałymi wakacjami.
>Założyciel Angels Advertising spełnia się jako Brand Manager. Chętnie przekazuje swoją wiedzę oraz zagłębia się w tematy związane ze sprzedażą w tym głównie obrazowanie, mówienie/pisanie, a zarazem emocjami towarzyszącymi podczas zakupu. Doceniony za szkolenia dla osób oraz firm w tematach grafiki i marketingu uważa, że mamy dużo do odkrycia w tych dziedzinach. Obecnie specjalizując się w budowaniu wizerunku oraz promocji małych i średnich firm zamienia pomysły w korzyści dla Zleceniodawców. Chcesz porozmawiać o Swojej marce? Napisz na maila: biuro@angelsadvertising.pl lub zadzwoń: 513 910 970.
Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies.