Angels Advertising logoAngels Advertising logoAngels Advertising logoAngels Advertising logo
  • O nas
  • Logo / Brand
  • Projekty graficzne
  • Strony internetowe
  • Portfolio
  • Kontakt
  • Zadzwoń: 513 910 970
12 sposobów na zwiększenie ruchu na stronie internetowej
12 sposobów na zwiększenie ruchu na stronie internetowej
Grudzień 2, 2019
Strona internetowa jako wsparcie dla nowej firmy
Strona internetowa jako wsparcie dla nowej firmy
Grudzień 17, 2019
10 pomysłów na prezent dla marketera/marketingowca

10 pomysłów na prezent dla marketera/marketingowca.

Niezależnie od okazji, przede wszystkim zwróć uwagę na przydatność upominku. Spróbuj znaleźć prezent, który można wykorzystać , zarówno w pracy, jak i prywatnym życiu. Poniżej kilka pomysłów na pamiątki biznesowe dla specjalistów ds. marketingu.

1. Elegancki długopis czy pióro

Jednym z najprostszych, a jednocześnie najbardziej popularnych prezentów jest długopis lub pióro, które staną się prawdziwym pomocnikiem oraz oryginalnym gadżetem w pracy czy na spotkaniach. Wizerunek osobisty zaczyna się od szczegółów, a dla marketingowca (który reprezentuje firmę na zewnątrz) jest to bardzo ważnym elementem.

2. Notatnik

Co raz częściej sięgamy do cyfrowych sposobów zapisywania, notowania, planowania, itd. Natomiast papier i długopis wciąż jest popularnym i szanowanym sposobem organizacji pracy. Prezent w postaci zeszytu czy notesu jest bardzo uniwersalny – zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, niezależnie od branży i stanowiska.

3. Kalendarz/Planer

Kalendarz – całoroczny, praktyczny oraz atrakcyjny gadżet biznesowy. Obecnie na rynku znajdziesz niegraniczony zakres formatów i wzorów. Najwyższej jakości druk offsetowy i uszlachetnień pozwolą na stworzenie luksusowych kalendarzy - premium. Można zamówić także spersonalizowane kalendarze, zarówno w treści, jak i w ilustracji. Będzie to wartością dodaną w oczach osoby obdarowanej.

Zobacz projekty stron i cennik

Zobacz projekty i cennik

4. Książka (branżowa)

Książka najlepszym prezentem – wiadomo od zawsze. To źródło wiedzy, rad oraz inspiracji. Najlepiej dla marketingowca wybrać książkę związaną z tematyką branży - najnowsze wydania dotyczące marketingu i reklamy. Dobrą opcją będzie też biografia ludzi sukcesu. Można znaleźć wiele inspirujących historii o kimś, kto dzięki wysiłku i własnej pracowitości osiągnął niebywały sukces. Przyda się to ludziom z marketingu czy sprzedaży, którzy codziennie stawiają czoło wyzwaniom biznesowym.

5. Bilety na znaną konferencję czy szkolenia, m.in. z zakresu marketingu

Marketing i reklama to bardzo dynamiczna, zmieniająca się branża. Marketingowiec to osoba, która powinna ciągle się uczyć i dokształcać. Karta podarunkowa, bilet na wydarzenie z branży, itp. będą przede wszystkim przydatnym i korzystnym, ale także oryginalnym upominkiem.

6. Butelka na wodę i napoje

Każdy doskonale wie, że człowiek powinien codziennie pić minimum dwa litry wody. Niestety w ciągu dnia, pomiędzy spotkaniami, rozmowami telefonicznymi, wiadomościami e-mail oraz innymi obowiązkami służbowymi często można zapomnieć o tym, żeby się regularnie nawadniać. Skutkuje to m.in. złym samopoczuciem, bólem głowy, itd. (Nasz mózg w 70% składa się z wody).  Elegancka butelka, którą można nosić wszędzie ze sobą, stanie się świetnym gadżetem biznesowym.

10 pomysłów na prezent dla marketera/marketingowca

7. Herbata, kawa

Prawie każdy pracownik biurowy czy biznesmen uwielbia napoje kawowe. A dla tych, którzy nie piją kawy można kupić zestaw herbat o różnych smakach i krajach produkcji. Ważne, aby nie kupować tanich produktów – lepiej wybrać wysokiej jakości drogie produkty. Warto także zainwestować w piękną filiżankę czy kubek. Jeśli dobrze znasz marketingowca i jest to osoba, która rozumie żarty, można spersonalizować kubek, zamieszczając na nim żartobliwy tekst. Codziennie będzie to powodem ku uśmiechu na twarzy marketingowca.

8. Powerbank

Z uwagi na codzienne korzystanie z różnych urządzeń elektrycznych (szczególne w podróżach, podczas wyjazdów, itd.), przenośna ładowarka to idealny prezent, który przyda się każdemu, w tym marketingowcom. Ułatwi to prace i pozwoli zawsze pozostawać w kontakcie i w zasięgu.  

Zobacz projekty logo i cennik

Zobacz projekty i cennik

9. Smartwatch

Nowoczesną i nieco droższą propozycją na prezent dla marketera jest smartwatch. To stylowy oraz wiele funkcjonalny gadżet. Dzięki łączeniu zegarka i smartfona można odbierać połączenia, dzwonić, słuchać muzyki, sprawdzać skrzynkę pocztową, ale także kontrolować pracę serca i mierzyć ilość kroków czy spalonych kalorii. Idealny prezent dla ludzi, prowadzących aktywny tryb życia. Przyda się współczesnym marketingowcom, którzy dbają o jak najlepsze zorganizowanie swojego czasu i pracy.

10. Nowoczesne słuchawki czy głośniki

Będą bardzo praktycznym oraz miłym prezentem, który pozwoli marketingowcom słuchać muzyki, audioksiążek, podcastów czy webinariów w każdym miejscu.

Dodatkowo, jeśli prowadzisz firmę, to każda z powyższych propozycji może stać się wyjątkowym nośnikiem marketingowym, który będzie promował Twój biznes. Wystarczy zamieścić logotyp firmy na produkcie czy w środku (np. w notesie).

Sebastian Mroczek


Założyciel Angels Advertising spełnia się jako Brand Manager. Chętnie przekazuje swoją wiedzę oraz zagłębia się w tematy związane ze sprzedażą w tym głównie obrazowanie, mówienie/pisanie, a zarazem emocjami towarzyszącymi podczas zakupu. Doceniony za szkolenia dla osób oraz firm w tematach grafiki i marketingu uważa, że mamy dużo do odkrycia w tych dziedzinach. Obecnie specjalizując się w budowaniu wizerunku oraz promocji małych i średnich firm zamienia pomysły w korzyści dla Zleceniodawców. Chcesz porozmawiać o Swojej marce? Napisz na maila: biuro@angelsadvertising.pl lub zadzwoń: 513 910 970.

Przeczytaj również

Jak stworzyć strategię treści i generować większy ruch?
Luty 12, 2020

Jak stworzyć strategię treści i generować większy ruch?


Czytaj dalej
Bezpieczna strona internetowa na WordPressie
Luty 3, 2020

Bezpieczna strona internetowa na WordPressie


Czytaj dalej
Strony internetowe UX Friendly - co to znaczy i jak to wdrożyć?
Styczeń 27, 2020

Strony internetowe UX Friendly – co to znaczy i jak to wdrożyć?


Czytaj dalej

Najnowsze wpisy

  • Rejestracja domeny – jak zarejestrować adres firmowej strony? Luty 17, 2020
  • Jak stworzyć strategię treści i generować większy ruch? Luty 12, 2020
  • Bezpieczna strona internetowa na WordPressie Luty 3, 2020

Projektowanie stron WWW

Zobacz więcej

Projektowanie logo

Zobacz więcej
Angels Advertising

ul. Dolna 16, lok. 2, 10-699 Olsztyn

pn. - pt. | 8.00 - 16-00

biuro@angelsadvertising.pl

+48 513 910 970

  • Strona główna
  • Logo / Brand
  • Projekty graficzne
  • Strony internetowe
  • Portfolio
  • Kontakt
  • Blog
  • Polityka prywatności
  • Tworzenie stron firmowych
  • Studio Graficzne Warszawa
  • Strony internetowe Olsztyn
© Copyright 2013 - 2020 Angels Advertising Sebastian Mroczek | Interaktywna Agencja Reklamowa Olsztyn | Strony internetowe Warszawa

Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies.

Pokaż całą zgodę Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies, jak też na przetwarzanie w celach analizy moich zachowań w niniejszej Stronie moich danych osobowych, zapisywanych w tych plikach, pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze Strony przez Angels Advertising Sebastian Mroczek z siedzibą w Olsztynie przy ul. Dolna 16, lokal 2, 10-699 Olsztyn oraz jego Partnerów. Więcej informacji związanych z przetwarzaniem danych osobowych znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę poprzez link umieszczony w Polityce Prywatności

Wyrażam zgodęPolityka prywatności