10 pomysłów na prezent dla marketera/marketingowca

Niezależnie od okazji, przede wszystkim zwróć uwagę na przydatność upominku. Spróbuj znaleźć prezent, który można wykorzystać , zarówno w pracy, jak i prywatnym życiu. Poniżej kilka pomysłów na pamiątki biznesowe dla specjalistów ds. marketingu.

1. Elegancki długopis czy pióro

Jednym z najprostszych, a jednocześnie najbardziej popularnych prezentów jest długopis lub pióro, które staną się prawdziwym pomocnikiem oraz oryginalnym gadżetem w pracy czy na spotkaniach. Wizerunek osobisty zaczyna się od szczegółów, a dla marketingowca (który reprezentuje firmę na zewnątrz) jest to bardzo ważnym elementem.

2. Notatnik

Co raz częściej sięgamy do cyfrowych sposobów zapisywania, notowania, planowania, itd. Natomiast papier i długopis wciąż jest popularnym i szanowanym sposobem organizacji pracy. Prezent w postaci zeszytu czy notesu jest bardzo uniwersalny – zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, niezależnie od branży i stanowiska.

3. Kalendarz/Planer

Kalendarz – całoroczny, praktyczny oraz atrakcyjny gadżet biznesowy. Obecnie na rynku znajdziesz niegraniczony zakres formatów i wzorów. Najwyższej jakości druk offsetowy i uszlachetnień pozwolą na stworzenie luksusowych kalendarzy – premium. Można zamówić także spersonalizowane kalendarze, zarówno w treści, jak i w ilustracji. Będzie to wartością dodaną w oczach osoby obdarowanej.

Zobacz projekty stron i cennik

Zobacz projekty i cennik

4. Książka (branżowa)

Książka najlepszym prezentem – wiadomo od zawsze. To źródło wiedzy, rad oraz inspiracji. Najlepiej dla marketingowca wybrać książkę związaną z tematyką branży – najnowsze wydania dotyczące marketingu i reklamy. Dobrą opcją będzie też biografia ludzi sukcesu. Można znaleźć wiele inspirujących historii o kimś, kto dzięki wysiłku i własnej pracowitości osiągnął niebywały sukces. Przyda się to ludziom z marketingu czy sprzedaży, którzy codziennie stawiają czoło wyzwaniom biznesowym.

5. Bilety na znaną konferencję czy szkolenia, m.in. z zakresu marketingu

Marketing i reklama to bardzo dynamiczna, zmieniająca się branża. Marketingowiec to osoba, która powinna ciągle się uczyć i dokształcać. Karta podarunkowa, bilet na wydarzenie z branży, itp. będą przede wszystkim przydatnym i korzystnym, ale także oryginalnym upominkiem.

6. Butelka na wodę i napoje

Każdy doskonale wie, że człowiek powinien codziennie pić minimum dwa litry wody. Niestety w ciągu dnia, pomiędzy spotkaniami, rozmowami telefonicznymi, wiadomościami e-mail oraz innymi obowiązkami służbowymi często można zapomnieć o tym, żeby się regularnie nawadniać. Skutkuje to m.in. złym samopoczuciem, bólem głowy, itd. (Nasz mózg w 70% składa się z wody).  Elegancka butelka, którą można nosić wszędzie ze sobą, stanie się świetnym gadżetem biznesowym.



7. Herbata, kawa

Prawie każdy pracownik biurowy czy biznesmen uwielbia napoje kawowe. A dla tych, którzy nie piją kawy można kupić zestaw herbat o różnych smakach i krajach produkcji. Ważne, aby nie kupować tanich produktów – lepiej wybrać wysokiej jakości drogie produkty. Warto także zainwestować w piękną filiżankę czy kubek. Jeśli dobrze znasz marketingowca i jest to osoba, która rozumie żarty, można spersonalizować kubek, zamieszczając na nim żartobliwy tekst. Codziennie będzie to powodem ku uśmiechu na twarzy marketingowca.

8. Powerbank

Z uwagi na codzienne korzystanie z różnych urządzeń elektrycznych (szczególne w podróżach, podczas wyjazdów, itd.), przenośna ładowarka to idealny prezent, który przyda się każdemu, w tym marketingowcom. Ułatwi to prace i pozwoli zawsze pozostawać w kontakcie i w zasięgu.

9. Smartwatch

Nowoczesną i nieco droższą propozycją na prezent dla marketera jest smartwatch. To stylowy oraz wiele funkcjonalny gadżet. Dzięki łączeniu zegarka i smartfona można odbierać połączenia, dzwonić, słuchać muzyki, sprawdzać skrzynkę pocztową, ale także kontrolować pracę serca i mierzyć ilość kroków czy spalonych kalorii. Idealny prezent dla ludzi, prowadzących aktywny tryb życia. Przyda się współczesnym marketingowcom, którzy dbają o jak najlepsze zorganizowanie swojego czasu i pracy.

10. Nowoczesne słuchawki czy głośniki

Będą bardzo praktycznym oraz miłym prezentem, który pozwoli marketingowcom słuchać muzyki, audioksiążek, podcastów czy webinariów w każdym miejscu.

Dodatkowo, jeśli prowadzisz firmę, to każda z powyższych propozycji może stać się wyjątkowym nośnikiem marketingowym, który będzie promował Twój biznes. Wystarczy zamieścić logotyp firmy na produkcie czy w środku (np. w notesie).