Niezależnie od okazji, przede wszystkim zwróć uwagę na przydatność upominku. Spróbuj znaleźć prezent, który można wykorzystać , zarówno w pracy, jak i prywatnym życiu. Poniżej kilka pomysłów na pamiątki biznesowe dla specjalistów ds. marketingu.
1. Elegancki długopis czy pióro
Jednym z najprostszych, a jednocześnie najbardziej popularnych prezentów jest długopis lub pióro, które staną się prawdziwym pomocnikiem oraz oryginalnym gadżetem w pracy czy na spotkaniach. Wizerunek osobisty zaczyna się od szczegółów, a dla marketingowca (który reprezentuje firmę na zewnątrz) jest to bardzo ważnym elementem.
2. Notatnik
Co raz częściej sięgamy do cyfrowych sposobów zapisywania, notowania, planowania, itd. Natomiast papier i długopis wciąż jest popularnym i szanowanym sposobem organizacji pracy. Prezent w postaci zeszytu czy notesu jest bardzo uniwersalny – zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, niezależnie od branży i stanowiska.
3. Kalendarz/Planer
Kalendarz – całoroczny, praktyczny oraz atrakcyjny gadżet biznesowy. Obecnie na rynku znajdziesz niegraniczony zakres formatów i wzorów. Najwyższej jakości druk offsetowy i uszlachetnień pozwolą na stworzenie luksusowych kalendarzy – premium. Można zamówić także spersonalizowane kalendarze, zarówno w treści, jak i w ilustracji. Będzie to wartością dodaną w oczach osoby obdarowanej.
Zobacz projekty stron i cennik
Zobacz projekty i cennik4. Książka (branżowa)
Książka najlepszym prezentem – wiadomo od zawsze. To źródło wiedzy, rad oraz inspiracji. Najlepiej dla marketingowca wybrać książkę związaną z tematyką branży – najnowsze wydania dotyczące marketingu i reklamy. Dobrą opcją będzie też biografia ludzi sukcesu. Można znaleźć wiele inspirujących historii o kimś, kto dzięki wysiłku i własnej pracowitości osiągnął niebywały sukces. Przyda się to ludziom z marketingu czy sprzedaży, którzy codziennie stawiają czoło wyzwaniom biznesowym.
5. Bilety na znaną konferencję czy szkolenia, m.in. z zakresu marketingu
Marketing i reklama to bardzo dynamiczna, zmieniająca się branża. Marketingowiec to osoba, która powinna ciągle się uczyć i dokształcać. Karta podarunkowa, bilet na wydarzenie z branży, itp. będą przede wszystkim przydatnym i korzystnym, ale także oryginalnym upominkiem.
6. Butelka na wodę i napoje
Każdy doskonale wie, że człowiek powinien codziennie pić minimum dwa litry wody. Niestety w ciągu dnia, pomiędzy spotkaniami, rozmowami telefonicznymi, wiadomościami e-mail oraz innymi obowiązkami służbowymi często można zapomnieć o tym, żeby się regularnie nawadniać. Skutkuje to m.in. złym samopoczuciem, bólem głowy, itd. (Nasz mózg w 70% składa się z wody). Elegancka butelka, którą można nosić wszędzie ze sobą, stanie się świetnym gadżetem biznesowym.
7. Herbata, kawa
Prawie każdy pracownik biurowy czy biznesmen uwielbia napoje kawowe. A dla tych, którzy nie piją kawy można kupić zestaw herbat o różnych smakach i krajach produkcji. Ważne, aby nie kupować tanich produktów – lepiej wybrać wysokiej jakości drogie produkty. Warto także zainwestować w piękną filiżankę czy kubek. Jeśli dobrze znasz marketingowca i jest to osoba, która rozumie żarty, można spersonalizować kubek, zamieszczając na nim żartobliwy tekst. Codziennie będzie to powodem ku uśmiechu na twarzy marketingowca.
8. Powerbank
Z uwagi na codzienne korzystanie z różnych urządzeń elektrycznych (szczególne w podróżach, podczas wyjazdów, itd.), przenośna ładowarka to idealny prezent, który przyda się każdemu, w tym marketingowcom. Ułatwi to prace i pozwoli zawsze pozostawać w kontakcie i w zasięgu.
Zobacz projekty logo i cennik
Zobacz projekty i cennik9. Smartwatch
Nowoczesną i nieco droższą propozycją na prezent dla marketera jest smartwatch. To stylowy oraz wiele funkcjonalny gadżet. Dzięki łączeniu zegarka i smartfona można odbierać połączenia, dzwonić, słuchać muzyki, sprawdzać skrzynkę pocztową, ale także kontrolować pracę serca i mierzyć ilość kroków czy spalonych kalorii. Idealny prezent dla ludzi, prowadzących aktywny tryb życia. Przyda się współczesnym marketingowcom, którzy dbają o jak najlepsze zorganizowanie swojego czasu i pracy.
10. Nowoczesne słuchawki czy głośniki
Będą bardzo praktycznym oraz miłym prezentem, który pozwoli marketingowcom słuchać muzyki, audioksiążek, podcastów czy webinariów w każdym miejscu.
Dodatkowo, jeśli prowadzisz firmę, to każda z powyższych propozycji może stać się wyjątkowym nośnikiem marketingowym, który będzie promował Twój biznes. Wystarczy zamieścić logotyp firmy na produkcie czy w środku (np. w notesie).