Angels Advertising logoAngels Advertising logoAngels Advertising logoAngels Advertising logo
  • O nas
  • Logo / Brand
  • Projekty graficzne
  • Strony internetowe
  • Portfolio
  • Kontakt
  • Zadzwoń: 513 910 970
8 książek, które powinien przeczytać każdy właściciel firmy
8 książek, które powinien przeczytać każdy właściciel firmy
Grudzień 23, 2019
Firma w Google Maps - dlaczego warto?
Firma w Google Maps – dlaczego warto?
Styczeń 6, 2020
6 wskazówek jak ulepszyć projekt logo

6 wskazówek jak ulepszyć projekt logo

Corporate identity firmy nie sprawdza się lub jest zastarzały, nieaktualny? Co i jak zmienić? Istnieje kilka sposobów, aby tchnąć nowe życie w wizualną komunikację Twojej marki.

Jednym z nich jest ulepszenie logo firmy. Kardynalne zmiany mogą być negatywnie odebrane przez klientów oraz skutkować spadkiem rozpoznawalności i świadomości marki, a zatem sprzedaży. Dlatego sugerujemy wprowadzenie niewielkich zmian logo, które dadzą poczucie świeżości, innowacyjności, aktualizacji, itd. Ważne aby zrobić to w sposób zaplanowany i przemyślany. Poniżej kilka wskazówek, które przydadzą się przy ulepszaniu projektu logo.

Rozpocznij od dyskusji i burzy mózgów

Prace warto rozpocząć od rozmowy z klientami, partnerami czy pracownikami firmy. Trzeba przygotować krótki opis problemu oraz cele, które chcemy osiągnąć, ulepszając logo. Dodatkowo na spotkaniu warto odpowiedzieć na następujące pytania: dlaczego obecne logo nie jest dobre? Co w nim jest źle zaprojektowane? Jak należy go zmienić? Co chcemy osiągnąć, dzięki nowemu projektowi graficznemu? Takie pytania pomogą lepiej zrozumieć w jaki sposób tworzyć logo, które będzie odzwierciedlać specyfikę marki i podkreślać jej indywidualność.

Przeanalizuj konkurencję

Czy są jakieś popularne kroje pisma lub kolory? Czy inni starają się dodać jakiś szczególny element, a jeśli tak, to co to jest? Użyj case studies konkurencji jako zestawu dobrych i złych praktyk, które pomogą Ci podjąć lepszą decyzję. Przestudiuj także, jak zmieniały się logo dużych marek (z innych branż niż Twoja) w ciągu ostatnich lat. Szukaj i inspiruj się, ucz się od najlepszych.

Zobacz projekty stron i cennik

Zobacz projekty i cennik

Dopasuj swoje logo do obietnicy marki

Czy projekt logo odzwierciedla obietnicę marki? Czy czyni tę obietnicę wiarygodną? Projektowanie logo polega na przekazywaniu tego, co oznacza marka. Projektowanie logo nie polega na tworzeniu czegoś, co wygląda ładnie; chodzi o odzwierciedlenie znaczenia marki. Komunikacja wizualna powinna odzwierciedlać wartości, misję oraz filozofię Twojej firmy, produktu lub usługi. Logo musi być zgodne z ogólną koncepcją, celami biznesowymi i marketingowymi.

Postaw na minimalizm i prostotę

Gdyby trzeba było wybrać tylko jedną wskazówkę, dotyczącą aktualizacji i ulepszenia projektu logo, właśnie tą wybralibyśmy jako najważniejszą. Unikaj skomplikowanego projektu. Twoje logo musi być zaktualizowane zgodnie z obecnymi na rynku trendami - a teraz w modzie jest prostota. Najprostsze loga są często najlepszymi (udowadnia to też praktyka innych firm).

Zobacz projekty logo i cennik

Zobacz projekty i cennik

Pomyśl o różnych podłożach

Logo na ekranie komputera będzie się różniło od tego na monitorze smartfona. Wersja cyfrowa jest zupełnie inna niż wersja drukowana. Inaczej logo wygląda na bilbordzie, a inaczej w folderze reklamowym, czy na długopisie. Pamiętaj o tym i sprawdzaj swoje pomysły przed ostateczną akceptacją.

Uzbrój się w cierpliwość

W edytorze graficznym lub ołówkiem na papierze. Twórz, zmieniaj i ulepszaj, dopóki nie będziesz miał pewności, że masz idealny projekt zaktualizowanego logo firmy. Odejmuj niepotrzebne elementy, aż logo będzie odzwierciedlać istotę marki w najbardziej podstawowej formie. Nie spiesz się i nie oczekuj zbyt szybkich rezultatów i efektów - może to negatywnie wpłynąć na jakość.

Sebastian Mroczek


Założyciel Angels Advertising spełnia się jako Brand Manager. Chętnie przekazuje swoją wiedzę oraz zagłębia się w tematy związane ze sprzedażą w tym głównie obrazowanie, mówienie/pisanie, a zarazem emocjami towarzyszącymi podczas zakupu. Doceniony za szkolenia dla osób oraz firm w tematach grafiki i marketingu uważa, że mamy dużo do odkrycia w tych dziedzinach. Obecnie specjalizując się w budowaniu wizerunku oraz promocji małych i średnich firm zamienia pomysły w korzyści dla Zleceniodawców. Chcesz porozmawiać o Swojej marce? Napisz na maila: biuro@angelsadvertising.pl lub zadzwoń: 513 910 970.

Przeczytaj również

Kiedy przeprowadzić rebranding marki?
Styczeń 14, 2020

Kiedy przeprowadzić rebranding marki?


Czytaj dalej
Dlaczego i jak budować markę osobistą? Wspieraj biznes swoim wizerunkiem.
Listopad 12, 2019

Dlaczego i jak budować markę osobistą? Wspieraj biznes swoim wizerunkiem.


Czytaj dalej
Corporate identity – co to jest i jak ją tworzyć?
Październik 15, 2019

Corporate identity – co to jest i jak ją tworzyć?


Czytaj dalej

Najnowsze wpisy

  • Rejestracja domeny – jak zarejestrować adres firmowej strony? Luty 17, 2020
  • Jak stworzyć strategię treści i generować większy ruch? Luty 12, 2020
  • Bezpieczna strona internetowa na WordPressie Luty 3, 2020

Projektowanie stron WWW

Zobacz więcej

Projektowanie logo

Zobacz więcej
Angels Advertising

ul. Dolna 16, lok. 2, 10-699 Olsztyn

pn. - pt. | 8.00 - 16-00

biuro@angelsadvertising.pl

+48 513 910 970

  • Strona główna
  • Logo / Brand
  • Projekty graficzne
  • Strony internetowe
  • Portfolio
  • Kontakt
  • Blog
  • Polityka prywatności
  • Tworzenie stron firmowych
  • Studio Graficzne Warszawa
  • Strony internetowe Olsztyn
© Copyright 2013 - 2020 Angels Advertising Sebastian Mroczek | Interaktywna Agencja Reklamowa Olsztyn | Strony internetowe Warszawa

Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies.

Pokaż całą zgodę Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies, jak też na przetwarzanie w celach analizy moich zachowań w niniejszej Stronie moich danych osobowych, zapisywanych w tych plikach, pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze Strony przez Angels Advertising Sebastian Mroczek z siedzibą w Olsztynie przy ul. Dolna 16, lokal 2, 10-699 Olsztyn oraz jego Partnerów. Więcej informacji związanych z przetwarzaniem danych osobowych znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę poprzez link umieszczony w Polityce Prywatności

Wyrażam zgodęPolityka prywatności