Angels Advertising logoAngels Advertising logoAngels Advertising logoAngels Advertising logo
  • O nas
  • Logo / Brand
  • Projekty graficzne
  • Strony internetowe
  • Portfolio
  • Kontakt
  • Zadzwoń: 513 910 970
Jak przygotować opis produktu, by zwiększyć sprzedaż?
Jak przygotować opis produktu, by zwiększyć sprzedaż?
Październik 21, 2019
Jak promować firmę na Instagramie
Jak promować firmę na Instagramie
Listopad 4, 2019
Co to jest hasztag i do czego on służy?

Co to jest hasztag i do czego on służy?

Sieci społecznościowe są ważną częścią życia współczesnego człowieka. Znajomość podstaw komunikacji w Internecie staje się nie tylko przydatna, ale wręcz konieczna dla każdego mieszkańca XXI wieku. Nic dziwnego, że ludzie stale wymyślają sposoby na poprawę komunikacji online – m.in. wygodniejsze, łatwiejsze, szybsze korzystanie z sieci społecznościowych. Hasztag jest jednym z takich narzędzi.

Co to jest hasztag?

Hasztag - słowo lub kilka słów kluczowych, poprzedzonych specjalnym symbolem „#”, potocznie nazywanym kratką. Z języka angielskiego symbol # oznacza hash. Jest to wygodny i prosty sposób na podkreślenie głównej myśli swojej publikacji, odniesienie jej do określonego tematu. To także świetne narzędzie, które umożliwia łatwe znalezienie interesującego nas tematu w wyszukiwarkach online. Przykłady hasztagów: #kosmetyki, #zdrowejedzenie, #sklepinternetowy #agencjareklamowa #marketing, itp. Po kliknięciu w nich użytkownik widzi nieograniczoną liczbę wiadomości zawierających taki hasztag.

Hasztag po raz pierwszy pojawił się na Twitterze w 2007 roku. Z tej pory symbol „#” stał się nie mniej popularny niż np. symbol poczty elektronicznej „@”. Dzisiaj każdy użytkownik wie jak wyglądają hasztagi, ale nie wszyscy rozumieją, jak prawidłowo ich wykorzystywać oraz do czego służą.

Co to jest hasztag i do czego on służy?

Do czego służy hasztag?

Hasztag można użyć we wszystkich popularnych mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, Google +, Instagram, itd. Wykorzystanie hasztagów pomoże podkreślić główny temat. To dobry sposób na kategoryzowanie, pogrupowanie publikacji i postów. Dzięki temu nawigacja na stronie jest prosta, a sama strona staje się przejrzysta i łatwa w „wykorzystaniu”.

Właściwe użycie hasztagów pomoże szybko znaleźć potrzebne informacje. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce interesujący nas temat (poprzedzając go symbolem kratki). Hasztagi nie tylko pomagają przeglądać treści, ale też „być na bieżąco” oraz nie przegapić interesujących postów.

Hasztag może zwiększyć liczbę odbiorców. Oznaczając swoją wiadomość hasztagiem, twoje posty są wyświetlane podczas wyszukiwania danego słowa kluczowego przez dowolnego użytkownika. Statystyki mówią, że użycie hasztagów zwiększa popularność wiadomości, co najmniej dwukrotnie.

Zobacz projekty logo i cennik

Zobacz projekty i cennik

Jak prawidłowo używać hasztagów? Kilka podstawowych rad, dotyczących tworzenia i wykorzystania hasztagów.

Słowo kluczowe należy umieścić za kratką - bez spacji

Jeśli chcesz użyć dwóch lub więcej hasztagów w jednej wiadomości, muszą być one oddzielone spacjami; Jeśli hasztag składa się z więcej niż jednego słowa, wówczas słowa te muszą być zapisane jednym słowem (bez spacji) lub z użyciem podkreślania (pomiędzy nimi). Na przykład: #pracadodatkowa lub # praca_dodatkowa.

Hasztagów można i warto używać wszędzie, ale z umiarem

Możesz oznaczyć hasztagiem dowolne słowo kluczowe, w dowolnym miejscu (zdania), w dowolnym poście czy publikacji w mediach społecznościowych. Wielu osób błędnie uważa, że hasztagi są istotne tylko na początku wiadomości, ale jest to dalekie od prawdy - hasztagi na środku lub na końcu postu mają tę samą „moc”. Hasztagi warto używać, zarówno w publikacjach, jak i w komentarzach. Posty, które są przesycone hasztagami są postrzegane, jako spam. Wykorzystuj je z umiarem.

Hasztagi muszą być proste i łatwe do zapamiętania

Krótkie i przejrzyste hasztagi działają lepiej. Słowa kluczowe muszą być rzetelnie i odpowiednie dobrane. Unikaj używania zbyt powszechnych fraz kluczowych. Hasztag może zawierać liczby, lecz niedozwolone są znaki specjalne np. $ lub &. Wybierając hasztagi, wyobraź siebie na miejscu osoby z grupy docelowej - zastanów się, jakich słów kluczowych szukają Twoi potencjalni klienci. Twój post, publikacja musi spełniać oczekiwania użytkowników.

Hasztag firmowy

Twoja firma powinna mieć minimum 1 lub 2 stałe hasztagi (np. nazwa firmy i główne hasło). Promuj wszystkie wydarzenia oraz projekty firmowe, przypisując każdemu określony z nich własny hasztag. Zawsze sprawdzaj wybrane hasztagi w sieciach społecznościowych.

Sebastian Mroczek


>Założyciel Angels Advertising spełnia się jako Brand Manager. Chętnie przekazuje swoją wiedzę oraz zagłębia się w tematy związane ze sprzedażą w tym głównie obrazowanie, mówienie/pisanie, a zarazem emocjami towarzyszącymi podczas zakupu. Doceniony za szkolenia dla osób oraz firm w tematach grafiki i marketingu uważa, że mamy dużo do odkrycia w tych dziedzinach. Obecnie specjalizując się w budowaniu wizerunku oraz promocji małych i średnich firm zamienia pomysły w korzyści dla Zleceniodawców. Chcesz porozmawiać o Swojej marce? Napisz na maila: biuro@angelsadvertising.pl lub zadzwoń: 513 910 970.

Przeczytaj również

Jak stworzyć strategię treści i generować większy ruch?
Luty 12, 2020

Jak stworzyć strategię treści i generować większy ruch?


Czytaj dalej
Bezpieczna strona internetowa na WordPressie
Luty 3, 2020

Bezpieczna strona internetowa na WordPressie


Czytaj dalej
Strony internetowe UX Friendly - co to znaczy i jak to wdrożyć?
Styczeń 27, 2020

Strony internetowe UX Friendly – co to znaczy i jak to wdrożyć?


Czytaj dalej

Najnowsze wpisy

  • Rejestracja domeny – jak zarejestrować adres firmowej strony? Luty 17, 2020
  • Jak stworzyć strategię treści i generować większy ruch? Luty 12, 2020
  • Bezpieczna strona internetowa na WordPressie Luty 3, 2020

Projektowanie stron WWW

Zobacz więcej

Projektowanie logo

Zobacz więcej
Angels Advertising

ul. Dolna 16, lok. 2, 10-699 Olsztyn

pn. - pt. | 8.00 - 16-00

biuro@angelsadvertising.pl

+48 513 910 970

  • Strona główna
  • Logo / Brand
  • Projekty graficzne
  • Strony internetowe
  • Portfolio
  • Kontakt
  • Blog
  • Polityka prywatności
  • Tworzenie stron firmowych
  • Studio Graficzne Warszawa
  • Strony internetowe Olsztyn
© Copyright 2013 - 2020 Angels Advertising Sebastian Mroczek | Interaktywna Agencja Reklamowa Olsztyn | Strony internetowe Warszawa

Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies.

Pokaż całą zgodę Zgadzam się na przechowywanie w moim urządzeniu plików cookies, jak też na przetwarzanie w celach analizy moich zachowań w niniejszej Stronie moich danych osobowych, zapisywanych w tych plikach, pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze Strony przez Angels Advertising Sebastian Mroczek z siedzibą w Olsztynie przy ul. Dolna 16, lokal 2, 10-699 Olsztyn oraz jego Partnerów. Więcej informacji związanych z przetwarzaniem danych osobowych znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę poprzez link umieszczony w Polityce Prywatności

Wyrażam zgodęPolityka prywatności