Rejestracja domeny – jak zarejestrować adres firmowej strony?

Rejestracja domeny jest niezbędna do tego, aby funkcjonować ze swoją witryną w sieci. Jeżeli to strona firmowa, z reguły wybór adresu rozpoczyna się od stworzenia nazwy firmy.

Jak stworzyć strategię treści i generować większy ruch?

Opracowanie strategii content marketingu jest podstawą, na której opierają się dalsze promocje w social mediach, na blogu czy w mediach tradycyjnych. Proces stworzenia strategii można podzielić na kilka etapów.

Bezpieczna strona internetowa na WordPressie

WordPress jest obecnie najpopularniejszą platformą do tworzenia stron internetowych. CMS od WP jest prosty w obsłudze i intuicyjny, dlatego oparte są na nim blogi, strony-wizytówki czy sklepy online. Każda strona niezależnie od jej charakteru powinna być właściwie zabezpieczona przed atakiem cyberprzestępców. Co zrobić, aby była to bezpieczna strona internetowa na WordPressie? Dlaczego należy chronić strony […]

Strony internetowe UX Friendly – co to znaczy i jak to wdrożyć?

Dawniej tworzenie stron było prostsze, choć finalnie nie były one szczególnie urodziwe pod kątem wizualnym. Stronę od podstaw często budowała jedna osoba – grafik, koder i twórca tekstów w jednym, używając do tego Pajączka czy Notatnika i pisząc kolejne linijki kodu strony. Obecnie za stworzenie strony odpowiada zespół ekspertów. Powstały też terminy, które dla wielu […]

Jak dodać firmę do Google Moja Firma?

Dodanie wizytówki do Google Moja firma jest prostsze, niż się może wydawać. Właścicielem wizytówki w usłudze Google Maps można zostać w kilka minut. Jak dodać firmę do Google Moja Firma i co jest do tego niezbędne? Dla kogo wizytówka w usłudze Google Moja Firma? Z możliwości posiadania wizytówki w Google Maps skorzystać powinni przede wszystkim […]

Kiedy przeprowadzić rebranding marki?

Zdarza się, że rebranding marki to widzimisię prezesa czy szefa marketingu. Tymczasem na taki krok należy się decydować tylko wówczas, kiedy zaistnieją do tego przesłanki. Kiedy więc przeprowadzić rebranding? Czym jest rebranding? Przez wielu rebranding marki jest rozumiany jako zmiana logo lub nawet jego lekkie odświeżenie. Jednak prawdziwy rebranding jest nie tylko zmianą znaku, ale […]

Firma w Google Maps – dlaczego warto?

Firma w Google Maps to jedno z ciekawszych, a przy tym bezpłatnych narzędzi dla lokalnych biznesów. Przedsiębiorca, wyłącznie przy wykorzystaniu konta Google, ma możliwość założenia wizytówki swojej firmy widocznej w Internecie. Największą zaletą prezentacji firmy w Mapach Google jest podniesienie jej widoczności w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki. Czym jest Google Moja Firma? W ostatnich latach Internet […]

6 wskazówek jak ulepszyć projekt logo

Corporate identity firmy nie sprawdza się lub jest zastarzały, nieaktualny? Co i jak zmienić? Istnieje kilka sposobów, aby tchnąć nowe życie w wizualną komunikację Twojej marki. Jednym z nich jest ulepszenie logo firmy. Kardynalne zmiany mogą być negatywnie odebrane przez klientów oraz skutkować spadkiem rozpoznawalności i świadomości marki, a zatem sprzedaży. Dlatego sugerujemy wprowadzenie niewielkich […]

8 książek, które powinien przeczytać każdy właściciel firmy

Co łączy większość założycieli i Prezesów znanych marek na całym świecie? Wszyscy spędzają większość wolnego czasu – czytając książki bądź artykuły. Obecnie każdy z nas może kupić w sklepie lub czytać online bardzo dużą ilość książek – różnych tematycznie oraz w różnych językach. Problemem stał się właściwy i trafny wybór wśród całej oferty tej lektury, […]

Strona internetowa jako wsparcie dla nowej firmy

Strona internetowa jest niezbędnym kanałem komunikacji firmy z klientami oraz partnerami. To także ważny element promocji, pozwalający zaistnieć – wprowadzić biznes na rynek. Wiele nowych firm uważa, że stworzenie witryny to pierwszy krok w walce z konkurencją.  „Ten kogo nie ma w Internecie – nie istnieje” – wypowiedzenie, które często możemy spotkać w różnych kontekstach, […]

10 pomysłów na prezent dla marketera/marketingowca

Niezależnie od okazji, przede wszystkim zwróć uwagę na przydatność upominku. Spróbuj znaleźć prezent, który można wykorzystać , zarówno w pracy, jak i prywatnym życiu. Poniżej kilka pomysłów na pamiątki biznesowe dla specjalistów ds. marketingu. 1. Elegancki długopis czy pióro Jednym z najprostszych, a jednocześnie najbardziej popularnych prezentów jest długopis lub pióro, które staną się prawdziwym […]

12 sposobów na zwiększenie ruchu na stronie internetowej

Jeśli chcesz zwiększyć ruch na firmowej stronie internetowej, przyciągnąć nowych klientów i zatrzymać obecnych – ten artykuł będzie Ci bardzo przydatny. Przyjrzymy się sposobom zwiększenia ruchu w witrynie, wzrostu konwersji oraz rozbudowania bazy potencjalnych klientów. 1. Popraw stare teksty Optymalizując zawartość, aktualizując teksty i opisy możesz mocno podnieść pozycję witryny firmowej w wyszukiwarce, a tym […]

Jak kupić hosting dla strony internetowej firmy?

Hosting dla strony firmy jest niezbędny do tego, aby witryna była widoczna w Internecie. Pozostaje zadać sobie pytanie, jak znaleźć, a chwilę później kupić hosting dla firmowej strony. Na jakie kluczowe czynniki trzeba zwrócić uwagę przy wyborze serwera dla strony firmy? Czym jest hosting internetowy? W pierwszej kolejności należy wyjaśnić sam termin. Hosting to bowiem […]

Jak przygotować promocje Black Friday i Cyber Monday?

Black Friday i Cyber Monday to dwa dni wielkich promocji. Do Europy przywędrowały one kilka lat temu i są szczególną okazją dla konsumentów, ale również sprzedawców, aby zaprezentować swoje produkty i usługi. Dwa dni, które w tym roku wypadają na przełomie listopada i grudnia pozwolą zwiększyć zyski ze sprzedaży, ale pod warunkiem, że sprzedawca odpowiednio […]

Dlaczego i jak budować markę osobistą? Wspieraj biznes swoim wizerunkiem.

Budowanie marki osobistej (personal branding) to przemyślane zarządzanie wizerunkiem człowieka. Personal branding tworzy pewne wrażenie o osobie w umysłach otaczających ją ludzi. Tworzenie marki osobistej jest długim i skomplikowanym procesem związanym głównie z pracą nad sobą, ale nie tylko. Przykładem znanych i silnych marek osobistych mogą być np. informatyk Steve Jobs, pisarz Stephen King, aktorka […]

Jak promować firmę na Instagramie

Dlaczego biznes potrzebuje Instagrama? Popularność tej platformy stale rośnie. Obecnie z Instagrama korzysta 95% pokolenia Z, 86% Millennials, 66% pokolenia X i 69% Baby Boomers. Głównymi odbiorcami są ludzie, które często podejmują decyzje zakupowe pod wpływem informacji z mediów społecznościowych. Jednocześnie badania pokazują, że użytkownicy Instagrama mocno angażują się w interakcje między sobą i markami1. […]

Co to jest hasztag i do czego on służy?

Sieci społecznościowe są ważną częścią życia współczesnego człowieka. Znajomość podstaw komunikacji w Internecie staje się nie tylko przydatna, ale wręcz konieczna dla każdego mieszkańca XXI wieku. Nic dziwnego, że ludzie stale wymyślają sposoby na poprawę komunikacji online – m.in. wygodniejsze, łatwiejsze, szybsze korzystanie z sieci społecznościowych. Hasztag jest jednym z takich narzędzi. Co to jest […]

Jak przygotować opis produktu, by zwiększyć sprzedaż?

Opis produktu to bardzo ważny element, który w sklepie online lub na stronie firmowej zastępuje konsultanta i sprzedawcę. To pierwszy komunikat o Tobie, z którym zapoznają się potencjalni klienci. On musi być informacyjny, ale też ciekawy i łatwy do przeczytania. Ważne, żeby opis był wyczerpujący i zrozumiały: dane techniczne, sposoby zastosowania, możliwości wykorzystania, działania niepożądane, […]

Jak wybrać dobrą nazwę dla swojej firmy? 

Nazwa firmy (naiming) jest bardzo ważnym elementem działalności gospodarczej. Ma wpływ na rozpoznawalność, świadomość, zapamiętywalność marki. Nie ma jednej reguły na wymyślenie skutecznego naimingu, jednak są pewne wskazówki i rady, które w tym mogą pomóc. Poniżej kilka najważniejszych: Wybierając nazwę firmy należy wziąć pod uwagę rodzaj działalności gospodarczej: lokalny (miasto czy region?), krajowy (cały kraj […]

Corporate identity – co to jest i jak ją tworzyć?

Myśląc o konkretnej marce w naszej głowie zawsze się pojawia pewny symbol. Może to być konkretne logo, kolor, hasło, itp. Są to elementy, które tworzą system identyfikacji wizualnej firmy (corporate identity), dzięki czemu rozpoznajemy ją spośród tysięcy innych na rynku. Corporate identity – z czego się składa? Identyfikacja wizualna (corporate identity, CI) – to zintegrowana […]

Jak zaprojektować dobre opakowanie?

Opakowanie to narzędzie, za pomocą którego możesz przyciągnąć uwagę konsumentów i zwiększyć sprzedaż. Dobrze zaprojektowane pudełko pomaga konsumentom zrozumieć do czego przeznaczony jest produkt, jak go używać oraz sprawia, że konsument chce go kupić. Design opakowania pomaga zaprezentować produkt w najbardziej atrakcyjnym świetle. Prace nad tworzeniem dobrego opakowania trzeba zacząć od analizy oraz odpowiedzi na poniższe […]

Czy sklep internetowy na WooCommerce to dobry wybór?

Wybór platformy sprzedażowej do handlu w internecie to jedna z najważniejszych decyzji wszystkich, którzy chcą zacząć zarabiać online. Spośród różnorodnych ofert można wybrać między innymi internetowy sklep na WooCommerce. Czym jest platforma WooCommerce i jakie korzyści wiążą się z jej wyborem? WooCommerce – wtyczka WordPress dla Twojego sklepu Masz stronę internetową, ale chcesz zyskać także […]

Strony internetowe – poprawa konwersji w 6 krokach.

Poprawa konwersji? Co to znaczy? Wyobraź siebie, że codziennie na Twoją stronę www trafia 100 osób (liczba może być oczywiście mniejsza lub kilkukrotnie większa), natomiast kontaktuje się z Tobą tylko część. W naszym przykładzie będą to 3 osoby dziennie. Przyjmując, że prowadzisz małą firmę, dla Ciebie to i tak poczucie zainteresowania Twoimi usługami. W sumie […]

Agencja reklamowa Olsztyn

Co znajdziemy w ofercie? Przeglądając ofertę agencji zlokalizowanych w województwie warmińsko-mazurskim możemy być w pełni usatysfakcjonowani z możliwości jakie nam oferują. Nie sposób nie docenić zakresu oraz osiągnięć zarówno w tematyce brandu jak i marketingu w tym też działań typowo dla potrzeb online. Dorównanie do poziomu Warszawskich agencji to nie idylla. Mamy liczne osiągnięcia z […]

Strony internetowe – jak wybrać wykonawcę?

Kto wybierze najlepiej? Typujemy wykonawcę naszej nowej strony internetowej przeważnie w porozumieniu z inną osobą. Jeśli jesteśmy, przedstawicielem lub szefem większej firmy to konsultacja z zespołem jest czymś naturalnym. W przypadku jednoosobowej działalności mamy w zanadrzu ocenę przez osoby z rodziny lub znajomych. Naturalne jest również przeglądanie opinii w sieci, jednak im nie tyle mniej […]

Ile kosztuje strona internetowa?

Strony internetowe cennik – to możliwe? Jako konsumenci XXI wieku mamy możliwość wyboru wśród wielu ofert korzystając z dobrodziejstwa internetu. Tak też poznajemy oferty i przedzieramy się przez szereg wycen, opisów oraz specyfikacji produktu. Pamiętajmy jednak, że wielu specjalistów od sprzedaży zaproponuje nam cenę wykonania strony internetowej, jaką możemy zapłacić podczas pierwszych rozmów. Można to […]

PIT, CIT i VAT

Ze skrótami PIT, CIT i VAT na pewno spotkał się każdy z nas. Ale czy wiemy co tak naprawdę one oznaczają? PIT – podatek dochodowy od osób fizycznych PIT, czyli podatek dochodowy od osób fizycznych (od angielskiego Personal Income Tax) płacony jest przez każdą osobę, która osiąga dochód. Dochodem może być na przykład pobieranie wynagrodzenia […]

Strony internetowe – co powinieneś wiedzieć, zanim zlecisz wykonanie

Nie da się ukryć, że żyjemy w czasach widocznego rozwoju technologii. Każdego miesiąca dowiadujemy się o wynalazkach, których istnienie mogły nam jedynie zapowiadać filmy Sice-fiction. Ze spokojem przyjmujemy informacje takie jak komputery lżejsze od torebki mąki (Sony Vaio Pro 11 – 0,87 kg), monitory grubości 7,2 mm (LG E2290V), czy strony internetowe ładujące się w kilka […]

Jak zatrudnić swojego pierwszego pracownika?

Szukanie pracownika do swojej firmy jest niezwykle trudne. Szczególnie stresujące jest zatrudnienie pierwszego pracownika. Jak zrobić to tak, aby wszystko poszło sprawnie i zgodnie z prawem?   Poszukiwanie pracownika Pierwszym krokiem jest oczywiście znalezienie odpowiedniego kandydata. Ogłoszenia o poszukiwaniu pracownika warto umieszczać na portalach i w gazetach branżowych, dzięki temu łatwiej będzie znaleźć odpowiednią osobę. […]

8 elementów obowiązkowych na stronie internetowej

Świat dąży do automatyzacji, stajemy przed komputerami i maszynami każdego dnia, które ułątwiają nam codzienną pracę. Gdy będąc w nocy na dworcu potrzebujemy kawy, a bardzo zależy nam na czasie, to podchodzimy do automatu z kawą, wybieramy a automat po chwili zaczyna przygotowywać nam produkt. Zanim jednak dokonamy wyboru, mamy jasno przedstawione informacje, jakie rodzaje kaw […]

KPiR – czym jest?

Co oznacza skrót KPiR? To Księga Przychodów i Rozchodów, czyli ewidencja przychodów oraz kosztów. Na podstawie tej ewidencji obliczana jest wysokość podatku. Z KPiR korzystać mogą firmy, które rozliczają się na zasadach ogólnych, a także osoby korzystające z podatku liniowego. Kto musi prowadzić KPiR? Księga Przychodów i Rozchodów dotyczy osób fizycznych prowadzących własną działalność gospodarczą, […]

Jak prowadzić samodzielną księgowość?

Samodzielne prowadzenie księgowości? Brzmi przerażająco, ale jest prostsze niż może się wydawać! Na to rozwiązanie bardzo często decydują się osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą lub właściciele małych firm.   Samodzielne prowadzenie księgowości Samodzielne prowadzenie księgowości jest rozwiązaniem dużo tańszym, niż zatrudnianie do tego księgowej lub biura rachunkowego. Dodatkowo firmy, których roczny dochód nie przekracza 1,2 […]

Umowy cywilnoprawne

Umowa o dzieło oraz umowa zlecenie są umowami cywilnoprawnymi, które często stosowane są do regulowania stosunków pracy. Umowy te często są mylone, chociaż wykorzystywane są w zupełnie innych okolicznościach i wynikają z nich różne skutki.   Umowa o dzieło i umowa zlecenie Umowa o dzieło, to krótko mówiąc, umowa przyrzeczenia wykonania danego dzieła. Pojęcie “dzieło” […]

Strony internetowe Warszawa vs Olsztyn

Tworzenie stron www – zacznij od oceny. Projektowanie stron internetowych w Warszawie, czy też w innym większym mieście to zadanie dla specjalistów, którzy wiedzą jak wypromować Twoją firmę na tle wielu firm konkurencyjnych. Powierzasz w ręce Wykonawcy stworzenie strony, a zarazem dobór przez Tę osobę lub zespół osób takich rozwiązań, które mają na celu poprawić […]

Samodzielna księgowość, czy z pomocą biura rachunkowego?

Samodzielna księgowość czy skorzystanie z pomocy biura rachunkowego? Przedsiębiorcy bardzo często zadają sobie to pytanie. Które rozwiązanie jest lepsze?   Samodzielna księgowość Samodzielne prowadzenia księgowości może być trudnym zadaniem, szczególnie w przypadku dużych obrotów lub w sytuacji, kiedy firma rozlicza się na podstawie tzw. pełnej księgowości. Z kolei prowadzenie księgi przychodów i rozchodów (mała księgowość) […]

Jak urządzić biuro?

Odpowiednio urządzone biuro to bardzo ważna sprawa! W dobrze urządzonym i komfortowym wnętrzu przyjemniej się pracuje. Jak urządzić biuro tak, aby przebywanie w nim było samą przyjemnością?   Postaw na stonowane kolory Urządzając biuro musisz sobie uzmysłowić, że w danym otoczeniu będziesz spędzać osiem godzin dziennie. To wystarczająca ilość czasu do tego, aby jakiś kolor […]

Jakie są typy działalności gospodarczej?

Polskie prawo daje sporo możliwości, jeśli chodzi o sposób prowadzenia działalności gospodarczej. Przedsiębiorcy mogą wybrać jeden z kilku rodzajów formy prowadzenia własnej firmy.   Typy działalności gospodarczej W polskim prawie dostępnych jest kilka form prowadzenia działalności, są to: indywidualna działalność gospodarcza, spółdzielnia, spółki: cywilna jawna partnerska komandytowa komandytowo-akcyjna akcyjna z ograniczoną odpowiedzialnością. Każdy z typów […]

Czy istnieją alternatywy własnej działalności gospodarczej? Tak!

Prowadzenie własnej działalności gospodarczej nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem. Na szczęście istnieje kilka alternatyw, które pozwalają uniknąć zakładania własnej firmy.   Kiedy konieczne jest założenie działalności gospodarczej? Pokrótce mówiąc, działalność gospodarcza powinna być zakładana w sytuacji, kiedy działalność wykonywana jest w sposób ciągły i zorganizowany. Niekoniecznie musi ona przynosić dochody. Istnieją jednak sytuacje, w których […]

Jak założyć firmę?

Założenie własnej działalności gospodarczej może wydawać się bardzo przerażającą opcją dla osób, które nie wiedzą, jak się do tego porządnie zabrać. Przygotowanie odpowiednich formularzy to nie wszystko, trzeba jeszcze dokładnie przemyśleć sprawy związane z rodzajem prowadzonej działalności, a także przygotować porządny biznes plan. Jak założyć firmę krok po kroku?   Pomysł na własną firmę Pierwszym […]

Strony internetowe – co powinieneś wiedzieć zanim zlecisz wykonanie cz. II

Zabezpieczenie. Temat dotyczy przeważnie stron opartych o system CMS, gdzie istotne jest odpowiednie zabezpieczanie w celu uniknięcia włamania i edycji strony przez osoby trzecie. Co skutkować może błędami na stronie, podmianą treści lub całkowitym zawirusowaniu strony. Tracimy tym samym na wizerunku firmy, wejściach (Google wyszukiwarka wyświetla komunikat o zawirusowaniu strony i mamy spadek wejść klientów) i wynikach […]